19.11.2017
04:16
EN

PTT Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Hizmeti

PTT,  KEP hizmeti için BTK tarafından ilk yetkilendirilmiş kuruluş olup ayrıca tebligat gönderimi için de yetkilendirilen tek Kuruluştur.

KEP hizmeti; tebligat, taahhütlü, APS gibi fiziki posta hizmetlerinin elektronik ortamdaki eşdeğeridir. KEP, çağımızda sıkça kullanılan e-posta sisteminin resmi olarak da kullanılabilmesi için oluşturulan resmi e-posta altyapısıdır. Elektronik ortamda yapacağınız tüm gönderileriniz PTTKEP sistemindeki değişmezlik ve zaman damgası sayesinde hukuki geçerliliğe sahip hale gelmektedir.

7201 sayılı Tebligat Kanunu 7.maddesi doğrultusunda da; “Anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlere elektronik yolla tebligat yapılması zorunludur.” denilerek bu hizmetten yararlanma şirketler için zorunlu hale gelmiştir. Bu kapsamda 29.06.2015 tarihi itibarıyla UYAP uygulamalarında elektronik tebligat alt yapısı tamamlanarak tüm Türkiye’de KEP sistemi aracılığıyla tebligat gönderme hizmetine başlanmış olup KEP adresi bulunmayan firmalara normla tebliğ yolu ile yapılan tebligatlar aracılığıyla KEP adresi almalarının gerekli olduğu bildirilecektir.

KEP hizmeti kullanımı sonucu;

Kağıt Arşiv Kazancı,                                           Zaman Kazancı,

Maliyet Kazancı,                                                Resmi ve ticari işlemlerin hızlı yapılması,

Çevrenin korunması gibi avantajlara sahip olabilirsiniz.

Başvurularınız için sizleri tüm iş yerlerimize bekliyoruz…

*Yıllık Kep Ücreti    : 35 TL (100 MB kapasiteli posta kutusu başvuru aşamasında ücretsiz verilmektedir.)

*1 KEP gönderimi  : 1,50 TL                                    *e-tebligat iletim ücreti: 4.50 TL

 

Sahip olduğumuz avantajlar ve sistem kullanımı ile ayrıntılı bilgi ve randevu için:

Tel: 0 232 247 69 74 – 486 10 94 (Pazarlama Müdürlüğü)

       0 507 786 67 40 (Cavit Çetin ÖZTÜRK - Pazarlama Personeli)

       0 232 247 07 77 (Posta ve Kargo İşletme Müdürlüğü)

E-Mail: izmir-tanitim@ptt.gov.tr

03.08.2015

 

Geri dön