İşletmecilerin KEP Adresi Alma Zorunluluğu Hk.
Sayın Üyemiz,
Elektronik posta ile haberleşmenin taraflar arasında teknik olarak güvenli ve hukuken geçerli bir şekilde yapılabilmesi için ilave güvenlik hizmetlerine gereksinim duyulmaktadır. Bu ihtiyaçları karşılamak üzere geliştirilen kayıtlı elektronik posta (KEP), elektronik iletilerin, gönderimi ve teslimatı da dâhil olmak üzere kullanımına ilişkin olarak hukukî delil sağlayan, elektronik postanın nitelikli şeklidir. KEP sistemine ilişkin hizmetler Kayıtlı Elektronik Posta Hizmet Sağlayıcılar tarafından verilmekte olup, bununla beraber Kayıtlı Elektronik Posta alma zorunluluğuna ilişkin Bilgi Teknolojileri Ve İletişim Kurulu’nun duyurusu ekte bilgilerinize sunulmaktadır.
NOT:Anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlere elektronik yolla tebligat yapılması zorunlu olacağından, tebligatların elektronik yolla yapılabilmesi için bu nevi şirketlerin elektronik tebligata elverişli kayıtlı elektronik posta adresi edinmeleri zorunludur.
Bilgi Bankası
- Fire,Zayiat ve Randıman Oranları
- İstatistikler
- Projeler
- Rekolte Raporları
- Coğrafi İşaretler
- Mevzuat
- Hukuki ve Mali Danışmanlık
- Duyuru Arşivi
- Raporlar
- Makaleler
- Yayın Listesi
- Kütüphane
- İTB Logolar
- KVKK
- Form ve Dilekçeler
- Uluslararası İlişkiler
- E-Bülten Aboneliği
- E-Bülten Arşivi
- Sık Sorulan Sorular
- İzmir Hakkında
- Faydalı Linkler
- TOBB Uluslararası İş İmkanları Sistemi